Forsendelse i DK kr. 75.

Betaling og Levering

Om Klosterkælderen

Bortset fra nogle småting i sommerens loppekasser er alle vores varer sat til salg på hjemmesiden. Når man lige har fundet ud af hvordan den virker, skulle det være meget nemt at orientere sig

Vores salgsaktuelle varer kan altid ses på

www.klosterkaelderen.dk

Der er et generelt søgefelt i øverst …. har du et nummer på emnet, årgang eller betegnelse kan du lave en generel søgning her

Se priser ved at klikke på billederne. Er varen ikke markeret som solgt (Se til højre ved billedets overkant eller under billedet) og prisen ikke fremgår, er De velkommen til at spørge om pris på e-mail. (Emner uden pris er som udgangspunkt kostbart liebhaveri)

Ved bestilling: Referer venligst til nr. og kort beskrivelse, evt. kopieres hele beskrivelsen samt den pris, der fremgår - det fremmer ekspeditionen.

Vores hjemmeside er opdateret; men så snart vi har en bestilling finder vi varen, tjekker beholdning og stand og reserverer varen og vender derefter tilbage til jer med betalingsdetaljer på mail - Så venligst spørg kun på beholdning hvis I vil købe til den angivne pris!

Billederne på de fleste emner er modelbilleder. Varen sælges ud fra de oplysninger om antal; stand etc. som fremgår af teksten ved billedet

Ikke alle har indstillet deres enheder, telefoner, computere til at åbne mail i det  mailprogram I er vant til at bruge - i så fald, skal I selv åbne jeres mail og indtaste mail@klosterkaelderen.dk

Betaling og levering

Ved bestilling og prisoplysninger – venligst altid på email mail@klosterkaelderen.dk

Afhentning i Mariager af bestilte varer efter aftale på mail.

Bemærk:
1) I butikken modtager vi ikke betalingskortkort - men MobilePay (Gebry 1%) eller kontant - (automat i nærheden).

2) .. at ikke alle vores varer er fysisk i butikken - så send venligst forespørgsel på mail mail@klosterkaelderen.dk også når det gælder priser og antal -

Husk at selvom vores showroom / butik i Mariager måske er lukket, er der åbent 24 timer på nettet - skriv gerne - I vil få svar snarest

Handelsbetingelser

Forsendelse og ekspedition i DK til din hjemmeadresse er 75 kr. for forsikret pakke under 5 kg med Post Nord. (+ Volumen og <10 kg = 150 kr.). Småpakker (småting > 0,5 kg) kan sendes med Dao til en Dao Pakkeshop. Ønskes "Collect" (Send venligst) adressen på det ønskede udleveringsted sammen med din egen adresse og telefonnr.)

Betaling kan ske via netbank til konto i Sparekassen Danmark reg. nr. 9070 kontonr. 2020286175  til Jan Ringsmose, Fuglsangsgade 4, 9550 Mariager.

Varerne er brugte. Hvis ikke andet er nævnt sælges der efter de særlige regler for brugtmoms, køber kan således ikke foretage fradrag for købsmoms.

Fortryder De et køb og sender varen retur i hel og uskadt stand på Deres egen risiko og bekostning inden for 14 dage, refunderes købsprisen minus forsendelse og andre omkostninger.

%>